top of page
Terma dan syarat

Terma dan syarat

 

1. Waranti diberikan oleh Easmed Pte Ltd, berkenaan dengan CPAPs yang dijual oleh Easmed Singapore, dan sah di semua negara dengan pengedaran Easmed , iaitu. Singapura, Malaysia, Thailand, Filipina, dan Indonesia.

 

2. Perlindungan jaminan adalah tempoh sah yang dinyatakan, bermula pada tarikh pembelian.

 

3. Dalam tempoh jaminan, Easmed hendaklah membaiki dan menggantikan mana-mana bahagian yang didapati pembuatan ects def.

 

4. Waranti tidak boleh meliputi pengubahsuaian yang tidak dibenarkan , penyimpanan tidak wajar, pengendalian yang tidak wajar, pendedahan dalaman kepada kelembapan, penyalahgunaan, haus dan lusuh bahagian produk atau penyalahgunaan biasa seperti penurunan CPAP.

 

5. Waranti tidak dilanjutkan kepada aksesori seperti topeng dan hos.

 

Perkhidmatan CPAP:

 

  • Pelanggan dinasihatkan untuk melakukan servis tahunan pada CPAP mereka untuk prestasi mesin yang optimum.

  • Servis tahunan percuma disediakan sepanjang tempoh jaminan, dari tarikh pembelian.

Ku

  • Perkhidmatan percuma akan dilucutkan jika mesin tidak dihantar ke Dihentikan pada akhir tempoh jaminan.

Ku

  • Pelanggan dinasihatkan untuk membuat pelantikan perkhidmatan sebelum menurunkan / mengambil CPAP. Sila hubungi pejabat Easmed untuk temujanji.

Ku

  • Unit penggantian tidak akan disediakan untuk tujuan servis .

  • Bahagian penggantian tertakluk kepada ketersediaan, dengan jangka masa sehingga 60 hari.

 

Pentauliahan di hospital:

 

- Sekiranya dimasukkan ke hospital , mesin CPAP dibawa ke hospital untuk digunakan akan tertakluk kepada peraturan dan peraturan hospital individu.

 

- Pentauliahan caj buruh memohon jika pentauliahan dikehendaki oleh hospital .

 

- Satu hari notis awal diperlukan untuk kerja-kerja pentauliahan di hospital .

 

- Sila hubungi pejabat Easmed untuk permintaan pentauliahan, jam operasi adalah dari Isnin hingga Jumaat, 9 pagi - 6 petang .

bottom of page